برنامه هاي رايگان بدون اينترنت ارت بره

۱ بازديد

دانلود بازي The Surge براي PC

 

دانلود بازي The Surge Cutting Edge Pack براي كامپيوتر

| بازي موج خروشان ربات‌ها |

| نسخه RELOADED |

 

The Surge Cutting Edge Pack بازي جديدي در سبك اكشن مي باشد كه در سال 2017 توسط Focus Home Interactive ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. اين بازي كامپيوتري گرافيكي و پر هيجان، شما را به يك كمپاني بزرگ وارد مي‌كند؛ به CREO خوش آمديد! يك كمپاني بزرگ با هدفي ويژه جهت نجات دادن دنيا! روز اول كاري اين كمپاني، با رويدادي فاجعه‌آور آغاز مي‌شود! شما به عنوان يكي از اعضاي اين شركت، به صورت مجهز شده به يك اسكلت آهني و بسيار عظيم به هوش مي‌آييد؛ قسمتي از اين مجموعه نابود شده و سوالات بسياري در اين زمينه مطرح مي‌شود كه مي‌بايست به آنان رسيدگي كنيد.

ربات‌ها به سمت ديوانه شدن پيش مي‌روند و هوش مصنوعي، كنترل حركات بسياري از همكاران شما را به دست گرفته و لحظه به لحظه به ميزان فاجعه‌ها مي‌افزايد. در اين‌جا، شما مي‌بايست با دشمنان مرگبار مقابله كرده و در اين شورش بي‌پايان همراه شويد.ربات‌هاي غول‌پيكر و بسيار قدرتمند، در اين بازي نقشي مهم داشته و با امكان آپگريد سلاح‌ها، مي‌توانيد با قدرت بيشتري دشمنان را نابود كنيد. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي The Surge Cutting Edge Pack را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي Tempest Citadel براي PC

دانلود بازي Tempest Citadel براي PC

 

دانلود بازي Tempest Citadel براي كامپيوتر

| بازي سفر به سياره طوفاني |

| نسخه PLAZA |

 

Tempest Citadel بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي استراتژيك مي باشد كه در سال 2018 توسط Aartform Games ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. اين بازي كامپيوتري جديد، مناسب براي افرادي است كه علاقه‌مند به سري بازي‌هاي استراتژيك و تخيلي هستند. در اين بازي، شما به عنوان كاپيتان يك سفينه فضايي نقش‌آفريني مي‌كنيد كه براي كشف جهاني ناشناخته و خطرناك ماموريت يافته و سعي دارد از رمز و راز نفهته در پشت پرده آن رونمايي كند. ولي به محض ورود به اين سياره، مشخص مي‌شود كه شما اولين فردي نيستيد كه از اين جهان بازديد كرده‌ايد! در ميان ابرهاي اين سياره، گروهي از دشمنان كمين كرده‌اند كه تشنه گوشت و خون موجودات زميني هستند.

اما آيا شما مي‌توانيد ماموريت خود را با موفقيت در اين جهان ناشناخته به پايان برسانيد؟ آيا مي‌دانيد كه اجراي اين ماموريت، نيازمند پذيرش ريسك‌هايي بزرگ و بسيار حساس است؟ به محض ورود به اين سياره، همه چيز برخلاف وعده‌ها و برنامه‌هاي پيشين رخ مي‌دهد. تنها يك چيز مشخص است: افرادي كه شما را به اين ماموريت تشويق كرده‌اند، به خوبي از اين خطرات آگاه بوده و از گفتن آن به شما خودداري كرده‌اند. در زير اين سياره، طوفاني بزرگ در جريان است كه مسئله مرگ و زندگي را در پيش رويتان قرار مي‌دهد. حال چالش اصلي شما اين است كه نهايت تلاش‌تان را به كار گرفته و به سياره مادري خود بازگرديد. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Tempest Citadel را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي Ayo A Rain Tale براي PC

دانلود بازي Ayo A Rain Tale براي PC

 

دانلود بازي Ayo A Rain Tale براي كامپيوتر

| بازي آيو: افسانه باران |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Ayo A Rain Tale بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي ماجرايي مي باشد كه در سال 2018 توسط Inkline Ltd ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. داستان ماجرايي بازي آيو: افسانه باران، روايتي غم‌انگيز از آينده زندگي بر روي سياره زمين را به تصوير مي‌كشد. ما انسان‌ها همزمان با پيشرفت تكنولوژي و صنعت، پيچيدگي خاصي را در زندگي روزمره خود احساس نمي‌كنيم. در مقايسه با زمان‌هاي قبل، تهيه خوراك و آب آشاميدني بسيار ساده و آسان است و براي تامين نيازهاي اوليه زندگي خود، با چالش چنداني دست و پنجه نرم نمي‌كنيم. اما اگر اندكي به قبل بازگرديم، مي‌بينيم كه انسان‌ها حتي براي تهيه آب آشاميدني خود مجبور بودند مسافتي طولاني را تا منبع آب پاكيزه طي كرده و آن را با ظروفي خاص، به محل زندگي خود منتقل كنند.

اما آيا شرايط فعلي و سيستم لوله‌كشي آب آشاميدني، تا هميشه پابرجا خواهد ماند؟ آيا شرايط در ساير نقاط جهان هم به همين سادگي است؟ مطمئنا خير! داستان اين بازي كامپيوتري نيز آينده‌اي از شرايط دشوار تامين آب در سياره زمين را به تصوير مي‌كشد. در اين بازي، شما به عنوان كاراكتري با نام آيو نقش‌آفريني مي‌كنيد. او در جنوب قاره آفريقا زندگي مي‌كند و براي غلبه بر خشكسالي و كمبود آب، ماجراجويي سخت و پرچالشي را در پيش روي خود مي‌بيند. بازي Ayo: A Rain Tale چندي پيش با عرضه نسخه اندرويدي خود، توانست موفقيت بسياري را در ميان علاقه‌مندان كسب كند و اين بار با انتشار نسخه كامپيوتري، توجه گيمرهاي اين پلتفرم را نيز به خود جلب كرده است. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Ayo A Rain Tale را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي March to Glory براي PC

دانلود بازي March to Glory براي PC

 

دانلود بازي Tower of Time براي كامپيوتر

| بازي مارش پيروزي |

| نسخه CODEX |

 

March to Glory بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي استراتژيك مي باشد كه در سال 2018 توسط Shenandoah Studio ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. داستان اين بازي كامپيوتري، در آغاز قرن نوزدهم ميلادي به تصوير كشيده مي‌شود. ناپلئون بناپارت (Napoleon Bonaparte) با پيروزي‌هاي متعدد در چندين عرصه نبرد، ميزان قدرت خود را در نبردهاي استراتژيك به رخ دشمنان كشيده و به آنان ثابت كرده است كه ديگر حقه‌ها و تاكتيك‌هاي قديمي بر روي او كارساز نخواهند بود. اين موضوع سبب مي‌شود ه ديگر قدرت‌هاي قاره اروپا نيز در مورد رويكرد خود بازنگري كنند. اما آيا تمام اين‌ها براي پايان بخشيدن به قدرتي تاريخي كافي است؟

بازي كامپيوتري مارش پيروزي،‌يك عنوان جديد در سبك سري بازي‌هاي استراتژيك است كه در آن پليرها در حال و هواي تاريخي جنگ‌هاي ناپلئوني قرار خواهند گرفت. در اين بازي، ده‌ها نقشه تاريخي در نظر گرفته شده ست كه بخش‌هاي مختلف جغرافياي جهان در آن وجود دارند. پليرها مي‌توانند با حضور در عرصه نبرد و به كارگيري واحد‌هاي نظامي مختلف، آنان را در موقعيت‌هاي گوناگون مستقر كرده و در مواقع نياز آنان را ارتقا دهند. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Tower of Time را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي Tower of Time بازي PC

دانلود بازي Tower of Time بازي PC

 

دانلود بازي Tower of Time براي كامپيوتر

| بازي برج زمان |

| نسخه CODEX |

 

Tower of Time بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي استراتژيك مي باشد كه در سال 2018 توسط Event Horizon ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. برج زمان، بازي جديدي در سبك ماجرايي است كه گيم‌پلي آن مجموعا 50 ساعت به طول مي‌انجامد؛ البته به شرط آن كه كليه ماموريت‌ها را بدون وقفه و به سرعت پشت سر بگذاريد! داستان اين بازي، مخصوص افرادي است كه علاقه بسياري به سري فيلم‌هاي جذاب سينماي داشته و علاقه‌مند به نقش‌آفريني در سناريوهاي حماسي هستند. در اين بازي، تكنولوژي بشر به سطوح بسيار بالايي دست يافته كه عواقب بسيار خطرناك آن، همواره وي را تهديد مي‌كند.

گروهي از قهرمانان جادويي را جمع‌آوري كرده و آنان را به سمت برج زمان هدايت كنيد. اين بازي در سبك سري بازي‌هاي استراتژيك است و شما مي‌توانيد ضمن كنترل كاراكترهاي مختلف، از مجموع مهارت‌هاي هريك از آنان در طول بازي بهره ببريد. علاوه بر اين‌ها، شما مي‌توانيد براي رويارويي با دشمن و پيش بردن روند بازي، به انواع مهارت‌ها و قدرت‌هاي جادويي دست پيدا كنيد كه هريك نقشي كليدي را در پيش‌برد روند بازي ايفا مي‌كنند. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Tower of Time را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي REVOLT 1917 براي PC

دانلود بازي REVOLT 1917 براي PC

 

دانلود بازي REVOLT 1917 براي كامپيوتر

| بازي انقلاب 1917 |

| نسخه PLAZA |

 

REVOLT 1917 بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي اكشن و ماجرايي مي باشد كه در سال 2018 توسط Juhbee ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. در اين بازي كامپيوتري‌، فرصتي برايتان مهياست تا بتوانيد به دنياي انقلاب اعراب قدم بگذاريد. محور داستاني اين بازي، در شهرستان ينبع (واقع در عربستان سعودي) به تصوير كشيده مي‌شود. نيروهاي ترك به اين ناحيه از قلمروي اعراب حمله كرده‌اند و شما وظيفه داريد كه در برابر تغيير و تحولات ناگهاني جلوگيري كنيد. سفر شما از صحراي غيرقابل سكونت سينا آغاز شده و در نهايت تا «نبرد عقبه» (Battle of Akaba) در سال 1917 ادامه خواهد داشت.

داستان بازي انقلاب 1917، در عصر تاريخي جنگ جهاني اول و در نواحي خاورميانه به تصوير كشيده مي‌شود. در اين بازي، شما بايد راه و روش اعراب باديه‌نشين و قديمي را دنبال كنيد و تا آغاز انقلاب در مسير خود ثابت‌قدم باشيد. اين بازي در سبك سري بازي‌هاي اكشن و اول شخص است و طي آن شما با كاراكترها و ماموريت‌هاي متنوعي سر و كار خواهيد داشت. علاوه بر اين‌ها، تغييرات دما و وضعيت روز و شب در بازي مطابق با دنياي واقعي شبيه‌سازي شده و حال و هواي واقع‌گرايانه‌اي را به بازي مي‌بخشد. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي REVOLT 1917 را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي Returner 77 براي PC

دانلود بازي Returner 77 براي PC

 

دانلود بازي Returner 77 براي كامپيوتر

| بازي بازگردنده 77 |

| نسخه SKIDROW |

 

Returner 77 بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي ماجرايي مي باشد كه در سال 2018 توسط Fantastic, Yes ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. دراين بازي كامپيوتري، شما به يك ماجراجويي مهيج و جذاب قدم خواهيد گذاشت كه طي آن، سرنوشت بشريت رقم خواهد خورد. محيط بازي، در درون يك سفينه فضايي به تصوير كشيده مي‌شود و كليه سناريوهاي آن نيز در همين محيط انجام خواهد گرفت. به منظور پيش بردن مراحل بازي، شما وظيفه داريد كه معماهاي بازي را يكي پس از ديگري حل كرده و روند بازي را جلو ببريد.

كيفيت گرافيكي 3 بعدي و شبيه‌سازي جالب توجه در جنبه‌هاي بصري بازي، از جمله نقاط قوت اين بازي به شمار مي‌روند. روايت داستاني اي نبازي، بدين شكل رقم مي‌خورد كه پس از حمله گونه‌اي ناشناخته از موجودات فضايي به زمين، بشريت به دنبال راهكاري براي غلبه بر آنان مي‌گردد. اكنون شما مي‌توانيد با حل معماهاي پيچيده و عجيب و غريب، بخش مهمي از راهكارهاي اساسي براي نجات بشريت را پيدا كنيد. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Returner 77 را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي AUTOCROSS MADNESS براي PC

دانلود بازي AUTOCROSS MADNESS براي PC

 

دانلود بازي AUTOCROSS MADNESS براي كامپيوتر

| بازي اتومبيل‌راني ديوانه‌وار |

| نسخه TiNYiSO |

 

AUTOCROSS MADNESS بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي اكشن و ماشين‌سواري مي باشد كه در سال 2018 توسط DCGsoft ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. سري بازي‌هاي اتومبيل‌راني، همواره طرفداران پر و پا قرص خود را در انواع پلتفرم‌ها و كنسول‌هاي بازي داشته‌اند. سبك‌هاي مختلفي هم براي اين نوع بازي‌ها وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به شبيه‌سازي يك وسيله نقليه خاص، مسابقات رالي، تعقيب و گريز پليسي و ... اشاره كرد. اين بار با معرفي يكي از جديدترين سبك‌هاي مربوط به اتومبيل‌راني در خدمت شما دوست‌داران اين نوع بازي‌ها هستيم. تجربه رانندگي با خودروهاي عضلاني و آمريكايي در جاده‌هاي باريك و خطرناك، به نظر ايده ديوانه‌واري است؛ اما ارزش امتحان كردن را دارد!

در اين بازي كامپيوتري، همانطور كه گفته شد شما مي‌تونيد خودروي دلخواه خود را از ميان مدل‌هاي مختلف اتومبيل‌هاي عضلاني انتخاب كرده و با آن، به دل كوهستان‌ها بزنيد. جالب اينجاست كه جاده‌هاي كوهستاني در محيط‌هاي مختلف اين بازي، با دقت بسيار بالايي طراحي و ساخته شده‌اند، اما پيچ و خم‌هاي تند آن، رانندگي را بسيار دشوار مي‌كند. اگر آماده پذيرش هرگونه ريسك در حين رانندگي ديوانه‌وار اين بازي هستيد، پيشنهاد مي‌‌كنيم فرصت تجربه آن را از دست ندهيد. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي AUTOCROSS MADNESS را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

  ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازي Extinction براي PC

دانلود بازي Extinction براي PC

 

دانلود بازي Extinction براي كامپيوتر

| بازي انقراض |

| نسخه SKIDROW |

 

Extinction بازي جديدي در سبك سري بازي‌هاي اكشن و ماجرايي مي باشد كه در سال 2018 توسط Iron Galaxy ساخته و براي كامپيوتر عرضه شده است. در افسانه‌ها، از اين موجود به عنوان راوِني (Ravenii) نام برده شده است. اين موجود، در واقع هيولايي 50 متري است كه به عنوان تهديد جدي براي بشريت از او ياد مي‌شود. در اين بازي، شما در قالب سربازي تحت عنوان اويل (Avil) نقش‌آفريني مي‌كنيد؛ او يكي از آخرين اميدها براي نجات انسان و رويارويي در برابر اين هيولاي افسانه‌اي است. طي اين بازي رايانه‌اي، شما با سناريوهاي مختلف و پرهيجاني دست و پنجه نرم مي‌كنيد كه هربار شما را به نبرد نهايي (نبرد با راوِني) نزديك‌تر خواهند كرد.

نيروهاي اين دشمن افسانه‌اي، از زمين و هوا به سمت شما هجوم مي‌آورند. از اين رو، شما بايد استراتژي خاصي را براي رويارويي با آنان در نظر داشته باشيد. در واقع نقش شما در اين بازي، تعيين كننده‌ي پيروزي بشريت و يا انقراض اوست! محور داستاني اين بازي به شكلي جذاب و نزديك به واقعيت طراحي شده و طي حملات اين نيروهاي افسانه‌اي، بسياري از نظاميان، تمدن‌ها و حتي مردمان بي‌گناه نيز درگير خواهد شد. محيط گرافيكي 3 بعدي، انيميشن‌هاي واقع‌گرايانه، صداپردازي عالي و برخوداري از يك محور داستاني بسيار جذاب و مهيج از ساير امكانات اين بازي به شمار مي‌آيند. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي بازي Extinction را با لينك مستقيم و به صورت رايگان از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.